Innovative Channels for Consumers’ Access to Organic Products TR2011/0135/15/08/006 2016

 

Çağrı Sahibi: Merkezi İhale ve Finans Birimi Sivil Toplum Diyaloğu

Rolü: Koordinatör

Bütçesi: 128.500 Euro

Proje Ortakları: Ökomarkt e.V. (Germany), Avalon Foundation (The Netherlands)

Web sitesi: www.iccaop.org

Projenin Amaçları:

Organik sektörde yer alan Türk ve Avrupalı paydaşlar (STK’lar, tüketici grupları, çiftçiler, eğitim kurumları ve firmalar) arasında ilişkilerin geliştirilmesi ve sürdürülebilir işbirliği ortamı oluşturulması.

Sağlıklı, çevre dostu ve sürdürülebilir bir yaşam biçiminin temel unsuru olan organik tarım hakkında bireyler, tedarikçiler, okullar ve kamu kurumlarında farkındalığın artırılması.

Tüketicilerin organik ürünlere ulaşmasını kolaylaştırmak amacıyla, bu konuda gereksinim duydukları bilgileri içeren kullanıcı dostu bir internet portali oluşturulması.

Projeyi Paylaş
Contact Person Etiketler
organic productsclose
iccaopclose
AB proje close
sivil toplum diyaloğuclose
Organik Ürünlere Kolay Ulaşım Projesiclose

Yayın Tarihi : 2020-11-03


keyboard_arrow_up